مرکز خدمات روبوسرویس

با تشکر از اعتماد شما ما در روبوسرویس با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی، متعهد به ارائه بهترین خدمات به شما هستیم. همواره می‌توانید لوازم جانبی و مصرفی محصول خود را از ما تهیه نمایید. همچنین امکان ثبت سرویس نصب و راه اندازی و آموزش نگهداری از کالا در تهران و یا دریافت فایلهای آموزشی برای سایر نقاط ایران و پشتیبانی از راه دور برای تمامی خریداران محترم میسر می باشد. از این لحظه، عزم ما در راستای جلب رضایت شما آغاز می‌شود و یقین داشته باشید که پس از خرید، همواره در کنار شما خواهیم بود.

شرایط گارانتی روبو سرویس

با توجه به ثبت سریال دستگاه در سامانه گارانتی روبو سرویس و فعال سازی کارت گارانتی در هنگام خرید، همراه داشتن کارت گارانتی الزامی نمی باشد.
توجه داشته باشید حتماً با کنترل بارکد QR بر روی کارت از فعال بودن کارت گارانتی خود اطمینان حاصل نمایید.در صورت عدم فعال سازی گارانتی توسط فروشنده این شرکت هیچ گونه مسئولیتی پذیرا نمی باشد.
در تمامی مراکز خدمات، پس از دریافت کالا، رسید پذیرش به مشتریان ارائه می‌شود.
شرایط گارانتی هر دستگاه، پس از پذیرش، باید توسط کارشناسان فنی شرکت بررسی شده و تأیید گردد.
پذیرش دستگاه به منزله‌ ی تأیید گارانتی آن نیست.
چنان چه پس از بررسی فنی، مورد خارج از گارانتی مشاهده شود، مراتب سریعا با ذکر علت و هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.
شرکت وظیفه دارد تا طی حداکثر 3 روز کاری مبادرت به تعیین تکلیف و پاسخ‌ دهی اولیه نماید.
اگر حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران آسیب وارده به عهده‌ روبوسرویس می‌باشد.
لازم به ذکر است شرکت روبوسرویس مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد، بنا بر این در هنگام پست کالا به مراکز خدمات، از ایمن سازی آن اطمینان داشته باشید. کلیه هزینه‌های ارسال مرسولات دستگا‌ه های گارانتی دار، بر عهده‌ ی شرکت روبوسرویس می‌باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط روبوسرویس مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده میباشد.

شرایط تعویض دستگاه

تمامی قطعات گارانتی شده توسط این مجموعه دارای 7 روز ضمانت تعویض در صورت خرابی می باشد. بعد از گذشت 7 روز اگر در دستگاه تحت گارانتی ایرادی مشاهده شود که کارشناسان فنی تضمین کنند قابل تعمیر نیست و یا به واسطه عدم امکان تأمین قطعات، بیش از 30 روز به طول بیانجامد شرکت موظف است که دستگاه پذیرش‌ شده را با دستگاهی نو از همان مدل تعویض کند.
در صورتی که مدل دستگاه پذیرش‌ شد هم موجود نباشد پس از کار شناسی قیمت مشتری میتواند دستگاهی خود با پرداخت / دریافت اختلاف قیمت با مدلی مشابه تعویض و یا درخواست عودت وجه نماید.
اگر هنگام تعویض یک دستگاه، لوازم جانبی دستگاه، مفقود شده باشد یا در اثر استفاده‌ ی نا مناسب نقصی در آن دیده شود، امکان تعویض با لوازم جانبی دستگاه جدید وجود ندارد.

خدمات خارج از گارانتی

شرکت ونمایندگی ها موظف به اعلام هزینه‌ ی حدودی قبل از شروع تعمیرات می‌باشند.
در صورتی که پس از انجام کارشناسی فنی هزینه ی خدمات بیش از هزینه ی تقریبی اعلام شده به مشتری باشد، طی مراتب به مشتری اعلام شده و پس از تایید ایشان فرایند تعمیر ادامه پیدا میکند.
در صورتی که در حین تعمیرات‌ عیب‌ جدیدی‌ مشاهد‌ه شود که در هزینه تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی ۳ روز کاری باید به مشتری اعلام شود.
دستگا‌ه های‌ خارج‌ از گارانتی‌ احتمال دارد با وجود اعلام هزینه و تایید مشتری فرایند تعمیر انجام نشود و دستگاه به مشتری‌ مرجوع‌ می‌شود.
هیچکدام از نمایندگی های روبوسرویس حق دریافت مبلغی مضاف بر آنچه در فاکتور قید شده را ندارد.

شرایط ابطال گارانتی
  • مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرم افزاری سریال یا IMEI دستگاه
  • هرگونه آسیب فیزیکی، نوسانات برق، تماس با مایعات و رطوبت در دستگاه های حساس
  • نگهداری و استفاده ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • سرویس در مراکز متفرقه یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز
  • ایرادات حاصله از استهلاک تدریجی، از قبیل سایش، خط و خش، شکستگی و رنگ رفتگی
  • نصب نرم افزار‌های غیراستاندارد و هرگونه دستکاری و تعمیر نرم افزاری

برند های تحت حمایت

تماس با ما

کپی‌رایت ۱۴۰۲تمامی حقوق این سایت برای روبوسرویس محفوظ است.